Jak działają banki

Hej,

udało mi się zamknąć konto poprzednie konto bankowe. Niestety wszystko wskazuje na to, iż moje pieniądze zostały przywiązane go gołębia pocztowego, który właśnie stara się dolecieć do nowego banku. Mam nadzieję, że nie padnie po drodze.

Pensja wpłynęła już na nowe konto. To w sumie dobra wiadomość - poprzedni bank nie dorwie jej w swoje łapy i nie będzie jej przywiązywał do różnego ptactwa. Przeleję Ci pieniądze za czynsz wieczorem (zrobiłbym to teraz, ale potrzebuje niebieskiego urządzenia, które mi ostatnio wysłali, wraz z martwą wiewiórką i garścią soli).

Postaram się też ustawić stałe zlecenie, będę niestety musiał najpierw sprawdzić fazę księżyca, a także czy System jest zgodny z bieżącą oribtą Jowisza. W wypadku komplikacji postaram się jak najszybciej dotrzeć do Stonehenge i dokonać niezbędnych poprawek.

Pozdrawiam,
JA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz