Stasiu.

Kojarzy mi się ostatnio często kawałek Kabaretu Potem i cytat zeń:

STAŚ: Choć jesteśmy na pustyni, ja wciąż odnoszę same sukcesy.
FATAMORGANA: Choć odnosisz same sukcesy, wciąż jesteście na pustyni!

Ot, postępy na froncie suną niczym Napoleon na Moskwę. Z właściwym sobie wyczuciem czasu najatrakcyjniejsze oferty pracy spływają po tym, jak zdecydowałem się na te mniej atrakcyjne. Dlatego teraz kombinuję jak odciągnąć w czasie część rekrutacji, tak by wyjść z twarzą i bez połamanych nóg z bieżącego miejsca pracy. W nim cuda się dzieją - podjąłem stanowisko dość mocno niżej tego, co robiłem w Polszy, a parę lat doświadczenia jednak swoje robi. Myślałem że będę musiał zaliczyć taki reset. Ot, błąd.

Oczywiście nie wszystko jest pięknie, dobrą chwilę łapałem akcje: "Z Polski?! Jak dostałeś tą robotę?!", czy "O, jak ty ładnie mówisz po angielsku.", acz przeszło po uwinięciu się ze szkoleniami mocno przed czasem. Za to podoba mi się kultura pracy, jest grzecznie, bez nerw i bez nadgodzin. Tego jeszcze nie widziałem i trochę mi dziwnie.

Niby prywatnie też szał - wyjścia, randki i inne takie powoli zaczynam wrzucać w terminarz, gdzie mnożą się i mutują. Acz strasznie nie mam do tego serca - Młody wykończył mi w końcu cierpliwość. Dwa lata, klasycznie już chyba. Szkoda. No nic, wypoleruję kafelki w kuchni i wyrwę jakiegoś Indianina na szklanicę wina. Zawsze pomaga. Na rozkręcenie nastroju ulubiony skecz dziewczęcy:

3 komentarze:

  1. Posiedziałem trochę , poczytałem, podoba mi się :)) Linkuje chętnie i będę zaglądać.
    Zawsze ciekawi mnie jak Inni radzą sobie na obczyźnie taki trochę symptom współodczuwania.
    podoba mi się zawołanie:"pluńmy statystyce w twarz, jakoś tam trzeba żyć"

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce do Australiiiiiiii!!! zle mi tu! wole jadowite pajaki i trujace ryby. i nawet alejgatory :) pojedziesz, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. @s. - Dzieki, mam nadzieje, ze miło będzie się czytało :)
    @m. - tak, pojedziemy. Obowiązkowo do niebieskiego domu gdzieś na skraju pustyni :)

    OdpowiedzUsuń