Piasek i niebo, garść wina, żółw

Kulinarnie.

Jest taka religia, znana jako Międzynarodowe Towarzystwo Świadomości Kryszny. Pokrótce Hare Krishna. Oczywiści wiemy wszyscy że to demony, potwory i w ogóle wodzą ludzi na pokuszenie. Idzie im to całkiem nieźle, uważam zatem iż nie należy przechodzić obojętnie nad masą technik i środków jakimi dysponują. Postanowiłem spróbować sił w kuszeniu na ich sposób - słodyczami.

Nim przystąpimy do wykonania przepisu należy zebrać wszystkie swoje rojenia i dążenia do zgrabnej sylwetki i zadusić je poduszką. Tak będzie bardziej humanitarnie. Po załatwieniu sprawy przechodzimy do sedna - przepisu.

2 komentarze:

  1. Te kulki to zło w czystej ociekającej słodyczą postaci! Zjadłem dwie około 19.00 i już nie potrzebowałem kolacji...
    Moje poczucie własnej estetycznej wartości rozpuszcza się w cukrze krążącym nadal we krwi, a ja tym czasem googlam za niedrogą insuliną.

    OdpowiedzUsuń
  2. a kościół katolicki przekonuje do siebie strasząc ogniem piekielnym i szatanem ;] nie lepiej ciasteczkami? hehe

    OdpowiedzUsuń